logo logo

Yeni nesil güncel konularla ilgili sorular ve cevaplar!

Fetvalar.Com

Yeni Nesil Fetvalar

Sistemimize üye olarak sitemizi daha aktif olarak kullanabilirsiniz.

Üyelik için tıkla

Fetvalar.Com

Güncel sorular ve cevapları

bilgi

SELMAUN ALEYKÜM.benim sorum şu:cenabetken bişi yiyip içmek günahmıdır.teşekürler.
Cevab:
Evet,günahtır,yani tahrimen mekruhtur.ancak,ramazan günü veya keffaret orucu tutatn bir kimse için imsak vaktine azbir zaman kalmış ise zaruret mikdarı birşey yer ve guslünü yapar. Bunun dışında yeme-içmeye ruhsat yoktur.