bilgi
SELMAUN ALEYKÜM.benim sorum şu:cenabetken bişi yiyip içmek günahmıdır.teşekürler.Cevab:
Evet,günahtır,yani tahrimen mekruhtur.ancak,ramazan günü veya keffaret orucu tutatn bir kimse için imsak vaktine azbir zaman kalmış ise zaruret mikdarı birşey yer ve guslünü yapar. Bunun dışında yeme-içmeye ruhsat yoktur.
Evet,günahtır,yani tahrimen mekruhtur.ancak,ramazan günü veya keffaret orucu tutatn bir kimse için imsak vaktine azbir zaman kalmış ise zaruret mikdarı birşey yer ve guslünü yapar. Bunun dışında yeme-içmeye ruhsat yoktur.
Konular
- Din ihtilafı ve miras meselesi.
- Nişanlımın elini tutabilir miyim?
- işrak vakti ne kadar sürer?
- rüya
- NAMAZ HAKKINDA
- NAMAZ
- geçmiş namazlar
- dini
- fetva
- namaz
- Darulharp
- zekat
- Bayanla konuşmak...
- NAMAZ
- bilgi
- sol el
- Yaz mevsiminde oruç tutmak.
- Ruh ve Can
- Kolonyaya Tuz Koymak
- Asiye'nin anlamı
- Mezar kazmak
- Çürüyen dişlere dolgu
- Gayri--Müslimden borç alma
- Çay yaprağına öşür -zekat
- Zekeriya Sofrası nedir?Dinde yeri varmıdır?
- İki Bayrma arası Nikah
- Mümeyyiz
- Namazı hmal eden eşler.
- Namaz saati
- İlim son sözünü söylemiştir.